Wednesday, March 27

aku lesen agung..!

i got no car licence...
isn't it bad? no rite?
my cita-cita is having Mr.Hubby as my driver~  ^_^
weee~ dapat laa husband kaya....fuuuhhh2~
spongebeb pun maju dari aku..dah ada lesen!
i dun 've any intention to have it. juz bcause.
plus...im worst in memorising ol those simpang siur jalan raya..
how come peoples easily memorize de direction juz in 1 turn?
if u lost somewhere...plez do not ask me. #Fact
make matters worst..i'll lead u nowhere.
surely takkan jumpa jalan yg benar...!  ^_^

taking me wif them just 2 have so called penghibur jalanan.
akulah pghibur jalanan...lalalallalala~
whoever think he/she might 've a bored/sleepy trip..juz have me please..
i'll make sure u wont regret it..
eh perasan..!  @_@
if someday i got a licence..
nak buat gedabak camnih..
biar 1 kampung tau..haha
notakaki : lesen motor yg hilang pun x renew lagi.ada hati nak lesen kereta pulak..! -_-

No comments: