Wednesday, March 7

u dun have to b sOoo nIcE~

Semalam n semalam...
bila sampai 1 detik..
ade sorg sahabat bg psanan penaja kat aku..
dye kate..sum1 yg mintak cmpaikan pesanan..

“Jgn jadi baek sgt..
T ade org yg pijak kepala…!!

Hmmm…sape lahh yg ckp tu kan..?
Xtahu..sungguh aku xpahammm..!!

Ak x rase ade kbaikan mlampau dlm diri aku nih..
Mgkin org2 yg bkenaan xpenah dgar aku marah2..
Xpenah dgar aku mgeluh sesah..
Xpenah dgar aku memaki hamun sana sini..

 
Tapi..sgguh aku x sebaik tu..
Manusia  biase mcm aku nih..
Bnyak salah dari betul nye..
Banyak kurang dari lebih nye..
Xde keistimewaan kat mane2..

Mgkin aje mulut yg sopan bicara..
Dalam hati?
Mgkin jugak khatam 1 kamus dewan bahase pkataan aku guna..
X sape tahu kan?
Aku hanya aku..
Rela memendam dari mencurah..~

Bukn niat hati nak mgata sane sini..
Xterluah semua kata hati ni kat sape2.
X brani skali pon nk sakit kan hati2 kcil manusia2 kat skeliling aku..
Tapi kdg2 aku kalah..
Terlepas amarah mcm lava mncurah..

Padah nye pada aku jugak..
Hati berbuku dah ditarah..
Tapi sikit pon xrase senang..tenang..
Aku jugak ke yg salah?


Bila syaitan dah tolg support sane sini..
Dah lari sgale skrip2 kat otak sbelum tu..
Dah hilang segala limit rasa..bahasa..masa..
Nak undur balik mase?
Nak telan balik sgale bahasa?
Terlammmbat sudah~

Sbb tu aku jrg luah sakit jiwa..
Biar aje hati sndiri yg bahana..
Aku yg x kisah..
Kau xyah la susah..!

No comments: