Sunday, February 10

I do hates U....fullstop.

sumpah aku benci hang dok melawat aku hari2..
dah aku kata x suka tu..x suka la..
awat hang degil sangat ni? ....
tudiaaa...hambik kau..keluar bahasa merapu mana entah.~  =D

say NO to lipas..!!

i hates u lipasssssssssssssssssssssssssssssssss!!!!!
kegelian melampau bila tengok makhluk ni merayap merata-rata..
dah la gemuk2...misai panjang2 pulak tuh..sihat bebenor engkau ye..
entah bila aku develops rasa geli2 nihh...zaman kecik2 dulu elok pulak dok main kejar2 dengan lipas, cengkerik segala...lepas tu p buat umpan ikan..hee~
cerita "oggy & cockroaches" tu pun peveret...x boleh skip tengok...even kartun tu x bercakap..eh..aku paham je kot..  ^_^
pelik kan cemana budak2 kecik boleh paham tengok kartun even english version..tapi sampai ke besar x pandai tahap master pun BI...hahahha

hmmm...aku rasa ni semua salah aku belajar biology..
bila study...baru tau lipas ada cecair and rongga2 je dlm badan dia..then...terus rasa geli dok bayang bila lipas tu penyek..abes keluar segala cecair2 badan dia...eeeee...yekk...yekkk...  -____-
ish....mainan psikologi betul nihh...kena service otak ni semula kot jgn bagi geli kat lipas..

time zaman matrik dulu..semua roomate pakat lari cepat2 bila nampak lipas..dok atas katil senyap2 sambil mata penuh waspada tengok lipas tu merayap p mana...then, sorang roomate ni tetiba jadi superhero malam tu..pakai selimut as shielder n penyapu as weapon nak penyekkan lipas tu sampai mati..kami atas katil tolng bagi arahan jek...haha....kinda funny bila ingat semula..
sampai sekarang pun..aku hanya jadi pemerhati setia..nak bunuh lipas memang bukan kerja aku laa...ishh...nak ketuk pun geli...n aku bersyukur ada roomate2 sejati sebagai pembanteras lipas..hihi...thanks dear roomies~  ;)
tapi kalau dah xde org nak tolong selamatkan keadaan...terpaksa laa capai ridsect n spray kat enchik lipas tu sampai dia K.O..puas hati...tapi aku rasa..dengan aku aku sekali lemas kot dlm bilik tu~  @____+

*selalu bayang one day nanti lipas pakat ramai2 nak balas dendam kat aku sebab bunuh kaum kerabat diorang... ARISE OF COCKROACHES...!! haizz...scary~

No comments: